Kuopion Tennisseura

Ajankohtaista

Elokuun viikon 35 pelileiri harjoitukset, ilmoittaudu viim. 18.8 mennessä. Infoa tästä.

7.8.2019

Elokuun viimeisen viikon 35 (26.-29.8), harjoittelemme eri tavalla kuin normaalisti.

1. Harjoitukset siirretään jo KTS-halliin.
  2. Viikko on pelileirityyppistä harjoittelua.
  3. Harjoitusmäärän voit valita joko 1 krt/vko = 2 tuntia tai 2. krt/vko = 4 tuntia
  4. Harjoituspäivät voit valita seuraavasti:

2 krt/viikko: ma ja ke tai ti ja to (eli joka toinen päivä). Valitse noista päiväpareista itsellesi parempi vaihtoehto.

1 krt/viikko: ma tai ke sekä ti tai to. Valitse noista päiväpareista itsellesi parempi vaihtoehto, valitse päivä mutta varaudu silti pelaamaan jompanakumpana päivänä (näin sopiva ryhmä jokaiselle).

1. Aikuisten ryhmät (voit tarkistaa esim. ryhmän harjoitusajoista tasosi sekä ryhmän värisi):

Alkeisryhmät (keltainen), Vihreä täpläpallo (vihreä), Normaali harraste (valkoinen), Kilpa (kultainen)

Hinnat:

1 krt/2 tuntia = 40 euroa, 2 krt/4 tuntia = 60 euroa

1. Junioreiden ryhmät:

Vihreä täpläpallo, Normaali

Oranssi (1 krt/1 tunti/viikko mahdollista. Harjoituspäivä keskiviikko),

Hinnat:

Oranssi: 1 krt/tunti = 10 euroa, muut: 1 krt/2 tuntia = 25 euroa, 2 krt/4 tuntia = 40 euroa

Harjoituspäivät ovat maanantai-torstai kaikilla ryhmillä ja klo 16.30-18.30 sekä 18.30-20.30 välisenä aikana (paitsi jun. oranssi keskiviikko).

Ilmoittaudu viimeistään 18.8: ari.oikarinen@karvapallo.fi. Laita viestiin nimesi, ryhmäsi, harjoitusmääräsi, sekä päivä- ja kelloaika toive. Lisätietoja viikosta 35 saat valmentajilta.

Terveisin päävalmentaja Ari Oikarinen (p. 044 0841906)