Kuopion Tennisseura

Ajankohtaista

Kaikki vuorot huippuedullisesti vain 10 euroa/tunti KTS-hallissa aikavälillä 3.6-28.7

15.6.2019

KTS-hallilla lähtee käyntiin huippuedullinen 10 euroa/tunti kampanja. Kampanja on ajalle 3.6-28.7.2019, ja koskee kaikkia vuoroja. Pääset pelaamaan varaamalla vuorosi kotisivujemme kautta, ”varaa kenttävuoro”-linkin alta.

Nyt kannattaa kaikkien tulla pelaamaan ja kokeilemaan uutta upeaa halliamme, varsinkin jos ette ole vielä käyneet siellä.

HUOM! SÄÄVARAUS-INFOA

Aikavälillä 3.6.-29.8.2019 (ma-to) sateen sattuessa Vänärillä, KTS-valmennusryhmillä on etuoikeus hallin kenttävuoroihin (ma-to, harjoitusaikaohjelman mukaan sekä kilpailuissa 7.-9.6.). Ensin kuitenkin sovitellaan, jotta kaikki mahtuvat hyvässä yhteisymmärryksessä pelaamaan, ja tarvittaessa asiakkaalle korvataan menetetty vuoro uudella.

Kotisivulla on sääinfoa-kohta, johon päivitetään live-tietoa epävakaisella ja sateisella säällä, esim. siirtyvätkö valmennustreenit KTS-halliin. Seuratkaa tuota sääinfo-kohtaa niin voitte ennakoida omia varauksianne.

Sopu sijaa antaa,

yst.terv.