SE ON SIINÄ !!! KTS-HALLI AUKEAA MA 11.2.2019

6.2.2019

SE ON SIINÄ !!! KTS-HALLIN VALMISTUMINEN LOPPUSILAUSTA VAILLE VALMIS.

Avaamme uuden, upean KTS-hallin maanantaina 11.2.2019, Pitkälahdentie 8, 70800 Kuopio (Kuvelammen kenttä). Eli tarkoittaa sitä että valmennukset ja vakiovuorot lähtevät käyntiin samalla viikko-ohjelman aikataulun mukaisesti.

Valmennuksen eli ryhmien harjoitusajat, löydät kotisivulta vasemmalta viikko-ohjelma osion alla olevasta ryhmien harjoitusajat-linkistä (uusi KTS-halli, ma 11.2. alkaen).

Vakivuorovaraukset löytyy myös saman linkin alta kuin edellä (sekä tulevan varausjärjestelmän sivuilta).

Tenniskoulu ikäryhmien harjoitusajat löytyy myös kotisivulta vasemmalta viikko-ohjelma osion alta (TK uusi KTS-halli, ma 11.2. alkaen)

Irtovuorojen varausjärjestelmän avaamme kotisivujen kautta pikaisesti, kunhan saamme kaikki palapelin osat paikoilleen eli kannattaa seurata KTS-sivuja.

HUOM ! Luethan myös viikko-ohjelma osion alla olevasta linkistä: ryhmien toimintatavat, laskutukset jne. Siinä kerrotaan miten seuramme systeemi toimii mm. valmennukseen ja laskutukseen liittyvien asioiden osalta.

NYT NAUHAT KIREÄLLE JA TSEMPPIÄ KAIKILLE !!!