TIEDOTE: HUHTI- JA TOUKOKUUN LASKUTUS

30.3.2020

Poikkeuksellisesta ajasta huolimatta, huhtikuun vaihde lähestyy ja kevät etenee. Tarkentaaksemme aiempia tiedotteita, tässä muutama asia jäsentemme tiedoksi:

1) Seuraamme aktiivisesti viranomaisten tiedotteita ja suosituksia ryhmäliikunnan jatkamisesta. Tauko hallitoiminnasta jatkuu siis toistaiseksi.

2) Huhti- ja toukokuun laskut valmennustunneista lähtevät vain heille, jotka haluavat tukea toimintaamme rahallisesti myös valmennustauon aikana.

3) Mikäli haluat laskun, kuten Katja alla olevassa viestissä, olethan yhteydessä Ariin (ari.oikarinen at karvapallo.fi) tai 044-0841906. Tauon aikana maksaneita tulemme huomioimaan vastineeksi seuramuistamisin.

Olettehan muistaneet nauttia upeista kevätkeleistä? Jotta tuntuma tennikseen ei pääsisi täysin muun liikunnan lomassa, tulemme tällä viikolla lanseeraamaan viikoittaisia KTS-videohaasteita. Eli mailat ja pallot esiin sekä KTS:n somekanavat seurantaan!

Lisäksi on Olympiakomitean seurapaitapäivä kotona huomenna tiistaina 31.3. KTS-paita/huppari päälle kotona, ota kuva ja postaa se someen tunnisteilla #seurapaitapäiväkotona ja #seurasydän.

Terveisin ja jaksamista sekä tsemppiä kaikille,

Katjan viesti (20.3):