Uuden puheenjohtajan tervehdys sekä seurakysely

13.1.2020

Oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille Kuopion Tennisseuran jäsenille.

Olen ollut tenniksen parissa ja seuran toiminnassa jo pitkään, mutta puheenjohtajana olen vasta aloittelija.

Ensimmäiseksi haluan kiittää seuramme pitkäaikaista puheenjohtajaa Pertti Kärkkäistä. Pertti on ollut seuramme kantava voima jo vuodesta 2002. Vain muutama seuratoimia on ollut mukana tekemässä tennishallia seuralleen, mutta Pertti on ollut tekemässä kahta. KTS-kupla valmistui syyssateilla 2004 ja Kuvelammen kentälle tehty KTS-halli valmistui vajaa vuosi sitten helmikuussa 2019. Molemmissa halliprojekteissa Pertti on ollut suuressa roolissa.

Suuri kiitos Pertille ja kaikille muille KTS-hallin tekemiseen osallistuneille.

Nyt olosuhteet ovat kunnossa ja on toiminnan kehittämisen aika. Mielestäni paras tapa suunnitella tulevaa toimintaa on kysyä sitä teiltä, KTS:n jäsenet. Ohessa on linkki kyselyyn, jolla haluamme selvittää näkemyksiänne seuran nykytilasta sekä saada mahdollisimman paljon rakentavia toiminnan kehittämisideoita.

Toivon, että mahdollisimman moni vastaa kyselyyn ja auttaa seuran johtokuntaa, valmentajia sekä muita seura-aktiiveja kehittämään seuran toimintaa.

Alla on saateteksti seurakyselyyn ja linkki, josta kysely avautuu.

Kiitos ja oikein hyvää tennisvuotta 2020 kaikille.

Terveisin,

Pekka Pohjamo

Kuopion Tennisseura ry:n puheenjohtaja

Tennisseura ry:n johtokunta:

Sari Hänninen, varapuheenjohtaja

Taneli Tenhunen

Ari Oikarinen

Päivi Merikari

Heta Pätynen

Hei,

Keräämme seuramme toiminnassa mukana olevien näkemystä seuramme toiminnasta. Hyödynnämme tietoja seuran toiminnan suunnittelussa.

Toivomme sinulta vastausta 2 viikon sisällä. Viimeinen kysymys on vapaa kenttä, johon voit kirjoittaa vapaasti ajatuksesi seuran toiminnasta ja tulevaisuuden toiveista.

Kysely toteutetaan yhteistyössä Suomen Olympiakomitean kanssa. Kysely suoritetaan anonyyminä, joten yksittäisiä vastaajia ei voida tunnistaa.

Pääset vastaamaan kyselyyn oheisen linkin kautta. Aikaa vastaamiseen menee vain muutama minuutti.

Jos linkki ei aukea klikkaamalla, kopioi se selaimen osoiteriville hiiren avulla.
—————————————