LUE! Uuden vuoden aloitus. HUOM! halli kiinni to 6.1 klo 6:00-pe 7.1 klo 15:00 välisen ajan (kenttäpinnoitus)

29.12.2021

Alla hiukan tietoa kevään aloituksesta:

• Aloitamme kevätkauden ma 3.1. Loppiaisena to 6.1 ei ole treenejä (huomioidaan myös laskutuksessa).
  • Teemme pinnoituskorjauksia halliimme seuraavasti: torstai 6.1 klo 6:00- perjantai 7.1 klo 15:00 (tuolla välillä halliin ei pääse pelaamaan). Sen jälkeen valmennukset ja pelit jatkuvat normaalisti ohjelman mukaan perjantaina klo 15:00:sta jälkeen.
  • Päivitetyn viikko-ohjelman eli harjoitusajat/ryhmät löydät ryhmien harjoitusajat-linkin alta. Samasta kohtaa löydät harjoitusohjelman jossa on viikoittaiset harjoitusaiheet sekä myös laskutuksen viikot. Saman linkin alta löytyvät mm. tenniskoululistat/ohjelmat.
  • Jäsenmaksut vuodelle 2022 lähetetään viikolla 1 eli ensi viikolla.
  • Käy lataamassa ja tallentamassa puhelimeesi vuoden 2022 jäsenkortti omatili-osiossa kirjautumistunnuksillasi kotisivullamme.

Hyvää uutta vuotta kaikille ja pidetään toisistamme huolta!