Kuopion Tennisseura

Ryhmien infoa: poissaolot ja korvaus, laskutus, liikuntaetukortit ym.

Kevät 2024

harjoitukset, poissaolot/korvaukset, jäsenyys, laskutus, ePassi/Edenred/Smartum

Harjoitusajat, -ryhmät ja-sisällöt:

Valmentajat:

• Ari Oikarinen (AO) päävalmentaja, 044-0841906; valmennus, ryhmät ja laskutus
  • Taneli Tenhunen (TT), 045-6774909; valmennus, kilpavalmennuksen vastuuvalmentaja
  • Alpo Kärkkäinen (AK), 040-8338454; valmennus, kilpavalmennus
  • Antti Tolvanen (AT), 044-3357195; valmennus, tenniskoulujen vastuuvalmentaja
  • Anne Christiansen (AC), 045-2021720; valmennus, tenniskoulut
  • Pekka Pohjamo (PP), 050-0968012; juniorivalmennus

Poissaolojen ilmoittaminen:

Jos olet estynyt osallistumasta harjoitukseen, ilmoita siitä oman ryhmän valmentajalle teksti – tai whatsapp – viestillä mahdollisimman ajoissa (tallenna valmentajasi puh.nro ylös). Näin tilallesi voidaan ryhmään ottaa korvaava pelaaja.

Poissaolojen korvaus:

Pyrimme tarjoamaan korvaustunteja mahdollisuuksien mukaan, vaikka seuralla ei ole velvollisuutta niitä tarjota.

Korvaamaan poissaoloja pääsee toiseen ryhmään, jos sopivan tasoisessa ryhmässä on tilaa. Poissaoloja voi korvata, jos ei ole päässyt harjoituksiin sairauden, loukkaantumisen tai välttämättömän työesteen vuoksi. Muita esim. lomista johtuvia poissaoloja ei voi pääsääntöisesti tulla korvaamaan (edellä mainittujen syiden vuoksi poissaolleet pelaajat ovat etusijalla).

Olethan itse aktiivinen ja kysy valmentajilta, jos haluat päästä korvaamaan poissaolojasi.

Jäsenmaksu:

Seura tarjoaa valmennusta vain jäsenille, joten ryhmissä olevan pelaajan on oltava seuran jäsen (kesällä vain yhden kuukauden mukana olevien uusin pelaajien ei tarvitse liittyä jäseneksi, jos eivät halua, ns. kokeilukuukausi). Jäsenmaksu on junioreilla 35 €/kalenterivuosi ja aikuisilla 55 €/kalenterivuosi (poikkeushinta 1.8 jälkeen liityvillä). Uudet pelaajat: käy täyttämässä/lähettämässä liity jäseneksi-lomake ja saat kaikki seuran lähettämät tiedotteet automaattisesti sähköpostiisi. Jäsenedut löydät kotisivulta: https://www.kuopiontennisseura.fi/rekisteroidy/.

Valmennushinnat:

Valmennushinnat löydät kotisivulta seuraavan linkin takaa: https://www.kuopiontennisseura.fi/valmennus/pelaajapolku-ja-hinnat/

Laskutus:

Valmennuslaskutus tapahtuu etukäteen kuukauden sekä laskutusjakson vaihtuessa (poikkeus tenniskoulut, laskut jälkikäteen). KTS käyttää viikkomäärään perustuvaa laskutusta.

Kevät 2024 on yhteensä 19 viikkoa (huomioi kuun/jakson vaihtumisen ajankohta > täydet viikot)

Tammikuu (viikot 2-5, 4 vko), helmikuu (6-9, 4 vko), maaliskuu (11-13, 3 vko, viikko 10 hiihtoloma, ei treenejä, pääsiäinen 29.3-1.4, ei treenejä), huhtikuu (14-17, 4 vko) ja toukokuu (18-21, 4 vko, viikko 22 ylimeno, ei treenejä). Laskutus tapahtuu noiden laskutusviikkojen mukaan. Harjoitusohjelma on myös suunniteltu noiden viikkomäärien mukaan. Laskuun on myös AINA merkitty kyseinen kuukausi sekä laskutusviikkojen määrä.

Muista käyttää kyseisen laskun viitenumeroa (maksusi kohdistuu näin oikein). Muistutuslaskusta perimme 5 euroa perintä- ja viivästyskulukorvausta, joka tulee automaattisesti seuraavaan laskuun.

UUTTA: Kuopion Tennisseura on ottanut käyttöönsä kuluttajaverkkolaskun eli ns. e-laskun. Valitse omassa verkkopankissa Tennisseuran laskut e-laskuiksi, jolloin jatkossa laskusi tulee suoraan verkkopankkiisi eikä sähköpostin liitteenä.

Liikuntaetukortit:

Valmennuslaskujen ja vakiovuorojen (ei irtovuorojen) maksuvälineenä käy myös ePassi (verkkolasku) sekä Edenredillä ja Smartumilla maksetaan mobiilisovelluksen kautta. Jos maksat laskusi edellä mainituilla tavoilla, laita tieto tästä sähköpostilla tilitoimistoon: merja.korkalainen@etilit.fi. Laita viestiin tieto mitä asia koskee sekä nimesi ja laskun numero, kuva maksetusta tositteesta liitteeksi niin maksusi kohdistetaan kyseiseen laskuun. Liikuntaeduilla ei voi maksaa seuran jäsenmaksua.

Sairastuminen tai loukkaantuminen:

Jos pelaaja loukkaantuu tai sairastuu pitemmäksi aikaa, on pelaajalla mahdollisuus katkaista laskutus kahden viikon omavastuuajan jälkeen. Asiasta on ilmoitettava loukkaantumisen/ sairastumisen yhteydessä heti Ari Oikariselle kirjallisesti, ari.oikarinen@karvapallo.fi.

Irtisanoutuminen:

Irtisanoutuminen ryhmäpaikasta: pelaajan on ilmoitettava kalenterikuukausi (1 kk) etukäteen  kirjallisena asiasta Ari Oikariselle, jonka jälkeen katkaistaan laskutus.

Jos on kysyttävää seurasta, valmennuksesta tai laskutuksesta, niin voitte ottaa yhteyttä päävalmentaja Ari Oikariseen, p. 044 0841906 tai ari.oikarinen@karvapallo.fi.