HUOM! KEVÄTKAUDEN ALOITUS MA 4.1, JOULUNAJAN TREENIT SEKÄ PUKINKONTTIIN KTS-SEURATUOTTEITA.

1.12.2020

Joulunajan harjoitusaika-infoa:

Viikot 48-51: Joulukuun viikot, kaikki treenit normaalisti (joulukuu laskutettu/laskutetaan tuon mukaan)

Viikot 52-53: JOULUTAUKO, EI TREENEJÄ

Viikko 1: KEVÄTKAUSI ALKAA MA 4.1.2021 (ryhmien harjoitusaikaohjelman mukaisesti, tarkista onko itselläsi muutoksia)

• ke 6.1.2021, loppiainen: TREENIT NORMAALISTI (saadaan tammikuulle kaikille pelaajille neljän viikon jakso treenejä)

HUOM!

VAKIO- JA IRTOVUOROT PYÖRIVÄT KOKO AJAN NORMAALISTI.

Pukinkonttiin:

Nyt on aika ostaa lahjaksi erittäin laadukkaat KTS-huppari, -college tai -pipo valikoimastamme. KTS-seuratuotteita on tarjolla hallillamme ja saat ne heti mukaasi. Tilaamme tarvittaessa lisää, jos esim. joku koko pääsee loppumaan (tilaus kestää 2 vkoa). Lisätietoja Ari Oikarinen, p. 044-0841906 tai ari.oikarinen@karvapallo.fi.